Piątek, 6 grudnia 2024
Typowa strategia rozwoju dla firmy zajmującej się sprzedażą bezpośrednią polega na zdobyciu pozycji na rynku lokalnym, zbudowaniu renomy, a następnie ekspansji międzynarodowej. Jeunesse to firma, która promuje zdrowy styl życia, oferując produkty odżywcze i produkty do pielęgnacji ciała.
Strategia ta została przeformułowana przez... Podczas gdy wiele firm z tej branży, głównie amerykańskich, spędza pierwszy rok koncentrując się na rynku lokalnym, Jeunesse szybko przeniosło swoją uwagę na region Azji i Pacyfiku. Zaczęło się od Tajwanu, Hongkongu i Indonezji.
Firma zamknęła rok 2014 z 419 milionami dolarów globalnych przychodów ze sprzedaży. Rok 2015 był rekordowy - Jeunesse wygenerowało ponad 1 miliard dolarów przychodu! To dopiero szósty rok jej istnienia! Nie jest zaskoczeniem, że firma jest jedną z najszybciej rozwijających się prywatnych firm w Ameryce oraz najszybciej rozwijającą się firmą zrzeszoną w Stowarzyszeniu Sprzedaży Bezpośredniej (DSA).
Wyniki sprzedaży JeunesseWyniki sprzedaży Jeunesse
Jeunesse już drugi rok z rzędu znalazła się na liście Inc.5000 - prestiżowym rankingu, w którym wyróżniane są najszybciej rozwijające się firmy prywatne.
Jeunesse jest liderem w dziedzinie produktów do pielęgnacji ciała i odżywiania, które promują ideę młodości. Jeunesse prowadzi badania nad dorosłymi komórkami macierzystymi, naprawą telomerów, naprawą DNA, kontrolą wagi i nutrigenomiką. Badania te doprowadziły do zaangażowania Jeunesse w pomoc ludziom w osiągnięciu młodzieńczego piękna i dobrego samopoczucia.
Jeunesse oferuje również wielokrotnie nagradzane narzędzia marketingowe. Obejmują one specjalistyczne szkolenia oraz platformę internetową, która wykorzystuje media społecznościowe do tworzenia wyjątkowych możliwości biznesowych.
"Naszym celem jest ułatwienie ciężko pracującym dystrybutorom osiągnięcia dobrobytu finansowego poprzez udzielanie im wsparcia i nawiązywanie nowych kontaktów, aby przekształcić ich potencjalnych klientów w dobrze prosperujących dystrybutorów" - Wendy Lewis, współzałożycielka Jeuensse, została uznana przez Direct Selling News za jedną z Najbardziej Wpływowych Kobiet w Sprzedaży Bezpośredniej w latach 2012 i 2014.
Jeunesse oferuje jeden z najlepszych pakietów sprzedaży bezpośredniej z konkurencyjnym finansowym planem wynagrodzeń. Jeunesse jest idealną firmą do pracy dla sprzedawców bezpośrednich ze względu na unikalną linię produktów i pozycję lidera w dynamicznie rozwijającym się sektorze produktów przeciwstarzeniowych. Możesz wykorzystać Jeunesse, aby uzyskać dodatkowy miesięczny dochód lub rozpocząć globalny biznes.
Dzięki szybkiemu rozwojowi firma Jeunesse szybko zdobyła pozycję lidera w branży. W czerwcu 2015 roku ogłosiła rekordowe 120 milionów dolarów w jednomiesięcznych przychodach ze sprzedaży. Jest to wzrost o 175% w stosunku do pierwszej połowy 2014 roku. Pobiła też kolejny rekord - w czerwcu 2015 r. do Jeunesse dołączyło 116 818 nowych dystrybutorów, przewyższając wynik z poprzedniego miesiąca o 100 000! Oznacza to, że na całym świecie jest obecnie ponad 550 000 aktywnych dystrybutorów!
Pierwsze pięć i pół roku działalności Jeuensse to łączna sprzedaż na poziomie ponad 1 miliarda dolarów i dystrybucja ponad 500 milionów dolarów prowizji dla swoich dystrybutorów. Scott Lewis, Główny Wizjoner Jeunesse, twierdzi, że to ekscytujący czas i wielki zaszczyt być częścią niezwykłego wzrostu sprzedaży i satysfakcjonujących doświadczeń Jeunesse. Dodaje, że nie ma wątpliwości, iż nasz sukces zawdzięczamy tysiącom liderów z całego świata, którzy poświęcili się naszej misji i pozytywnie wpłynęli na życie tysięcy ludzi.
Jeunesse jest obecna w ponad 120 krajach. Posiada 32 biura i 40 centrów dystrybucyjnych. Jeuensse z optymizmem patrzy na Europę. Do rozwoju tego rynku przyczynili się liderzy, w tym Jolanta Sokołowska i Waldemar Warzecha, pierwsi europejscy dyrektorzy ds. diamentów. Oni też przez wiele lat byli pionierami rozwoju przedsiębiorstw w tym regionie.
Scott Lewis wyjaśnia, że do fenomenalnego rozwoju Jeunesse w Europie i na świecie przyczyniło się również wprowadzenie na rynek Instantly Ageless, mikro-kremu przeciwzmarszczkowego. Dystrybutorzy i klienci zaczęli publikować w Internecie filmy o produkcie, gdy tylko znalazł się w ich rękach. Wywołało to ogromny szum medialny. Produkt stał się tak wielkim hitem internetowym, że zajęły się nim "Inside Edition" i "RachaelRay Show".